team 29er bo wielkość ma znaczenie portal rowerowy
    • Rowery
    • Ramy
    • Amortyzatory
    • Koła
    • Opony i dętki
    • Osprzęt
    • Inne
  • Testy
    • Testy - Rowery
    • Testy - Ramy
    • Testy - Amortyzatory
    • Testy - Koła
    • Testy - Opony i dętki
    • Testy - Osprzęt
    • Testy - Inne
    • Testy - Odzież rowerowa
    • Testy - Bikepacking
  • Relacje z imprez
  • Gravel
  • Ultramaratony
  • Fatbike
  • Katalogi
baner giant

TESTY

Superior Team 29er - rower o stu twarzach

TESTY
Rowery
12/08/2010

P1210272

Marka Superior jest w Polsce stosunkowo dobrze znana.  Z pierwszymi rowerami zetknąłem się już pod koniec ubiegłego wieku ale wtedy firma dopiero rozwijała się i oferowała rowery głównie klasy podstawowej i średniej”.

 

Michał Śmieszek i Jacek Żukowski

Czytaj więcej: Superior Team 29er - rower o stu twarzach

Formuła 1 wśród opon – WTB Vulpine 29 Race 2.1

TESTY
Opony i dętki
22/07/2010

DSC01937

Większość użytkowników rowerów górskich, głównie startujących w zawodach ma nieustający problem doboru opon. Ostatnio jeździłem na Continental Race King 2,1, pisałem o nich tu i sądziłem, że niskie opory toczenia i szybkość tych opon będzie prawie nie do pobicia. Dość sceptycznie zapatrywałem się na założenie opon WTB Vulpine 2.1 jako, że to prawie sliki z bardzo małym bieżnikiem z wyjątkiem bocznych klocków.

Ryszard Biniek

 

Czytaj więcej: Formuła 1 wśród opon – WTB Vulpine 29 Race 2.1

Hygia Usagi - Prolog + Epilog (12.10.2010)

TESTY
Osprzęt
17/07/2010

hygia2

Surfując po bezmiarze internetowego oceanu wpadłem razu pewnego na małą mieliznę: www.hygia.com.tw, która skutecznie mnie zatrzymała. Systemy hamulcowe HYGIA (Hygia Disc Brake Systems), bo o nich zamierzam napisać to obecnie coraz lepiej radząca sobie, wschodząca azjatycka marka. Jak się okazuje, firma posiada w swojej ofercie całą gamę tarczówek hydraulicznych przeznaczonych od XC do DH i FR. To co wyróżnia ją ponad innych producentów to naprawdę bardzo przyzwoite wykonanie i działanie, a przede wszystkim naprawdę wyjątkowo niska masa wszystkich oferowanych modeli.

Michał Śmieszek

 

Czytaj więcej: Hygia Usagi - Prolog + Epilog (12.10.2010)

Michelin XC A/T – niezawodne w trudnych warunkach

TESTY
Opony i dętki
02/07/2010

michelin xc2

Dobór opon do dużego koła nie stanowi już dziś takiego problemu jak jeszcze nie tak dawno. W ofertach jest coraz więcej dostępnych i zróżnicowanych modeli różnych firm. Moim celem były opony na trudne i zmienne warunki, ale nie  tzw. opony uniwersalne jak np. Schwalbe RR. Do takich poszukiwań skłoniły mnie dotychczasowe doświadczenia, a kropkę nad „i” postawił maraton w Zdzieszowicach, gdzie moje opony Bontrager XDX nie popisały się w trudnych zróżnicowanych m.in. mokrych i błotnistych warunkach. Wstępnie wybór padł na opony Michelin XC A/T 29x2.0.

Ryszard Biniek


Czytaj więcej: Michelin XC A/T – niezawodne w trudnych warunkach

Schwalbe Racing Ralph, uniwersalność podstawą sukcesu

TESTY
Opony i dętki
15/06/2010

racing 29er

W świecie rowerów MTB funkcjonują pewne firmy, czy też poszczególne modele, o których każdy słyszał. Najlepszym tego przykładem jest opona Schwalbe Racing Ralph. Pierwszą odsłonę ceniono za niską masę, opory toczenia oraz przyzwoitą przyczepność w suchych warunkach. Niestety przydomek ‘dancing ralph’ będący zarazem komentarzem dotyczącym zachowania w błocie zaowocował umiarkowanym zachwyte 

Mateusz Nabiałczyk 

Czytaj więcej: Schwalbe Racing Ralph, uniwersalność podstawą sukcesu

Terenowy minimalizm - Schwalbe Furious Fred

TESTY
Opony i dętki
12/06/2010
Schwalbe Furious Fred 1

Kilka miesięcy temu pisząc o Racing Ralphach, stwierdziłem, iż są to jedyne słuszne opony terenowe. Po kilometrach przebytych testów na Fredkach z Furią muszę sprostować. RR to faktycznie jedne z bardziej uniwersalnych opon wyścigowych, ale w każdych innych warunkach niż górskie tak samo lub nawet lepiej wpadają FuriousFred’y. W jaki sposób do tego doszło, przeczytajcie sami.Na początku marca dzięki uprzejmości BikeTires otrzymałem zestaw w/w opon. Pierwsze, co zrobiłem po rozdziewiczeniu pudełka, to wrzucenie na wagę. Wynik odpowiednio 356 i 357 gram pozytywnie mnie zaskoczył. Następnego dnia przyszedł czas na założenie i pierwszą jazdę.

Bartosz Niezgoda

Czytaj więcej: Terenowy minimalizm - Schwalbe Furious Fred

Krótki test BE-ONE AXIGON

TESTY
Ramy
01/04/2010

29er axigon

Jak na przedstawiciela rasy BIG FOOT i panujące obecnie trendy, AXIGON nie jest wzorcową ramą 29” - jej poszczególne wymiary wzbudzą na pewno grymas niesmaku i politowanie u fetyszystów geometrii rowerów. Okazuje się jednak, że nie taki wilk straszny...

 

Michał Śmieszek

Czytaj więcej: Krótki test BE-ONE AXIGON

Zimowy test-Maxxis Cross Mark 29x2,1

TESTY
Opony i dętki
15/03/2010

maxxis crossmark 29

 
„Chu chu ha! Chu chu ha! Idzie zima zła!
Szczypie w nosy, szczypie w uszy,
Mroźnym śniegiem w oczy prószy,
Wichrem w polu gna-a!.....

Wszystko pięknie, tylko czemu testować opony muszę kiedy o wiele przyjemniej przed kominkiem spocząć i pomarzyć o nadchodzących maratonach. A jednak na twarzy pojawia się ciepły uśmiech, gdyż towar gorący: Maxxis Cross Mark 29x2,1

Michał Śmieszek

 

Czytaj więcej: Zimowy test-Maxxis Cross Mark 29x2,1

Gumowa błyskawica Continentala

TESTY
Opony i dętki
12/02/2010

 Continental_Race_King 2

W poszukiwaniu lepszych, w miarę uniwersalnych opon do 29era, moim celem stała się opona Continental Race King 29x2,2 (55-662). Gumy te w wersji 26" cieszą się dobrą opinią użytkowników, więc założyłem je do swojego 29era z optymistycznym nastawieniem spełnienia powyższych założeń.

 

Ryszard Biniek

Czytaj więcej: Gumowa błyskawica Continentala

Maxxis Ignitor 29x2.1

TESTY
Opony i dętki
13/12/2009

igniotor1

Nie od dziś wiadomo, że opony do Wielkiej Stopy wcale nie muszą być ciężkie i nieefektywne. Z punktu widzenia użytkownika równie istotne będą także właściwości jezdne: przyczepność na różnym podłożu, zachowanie w zakręcie i trwałość. Czy prezentowany zestaw Maxxis Ignitor potrafi sprostać wysoko postawionej przez użytkowników poprzeczce?

 

Michał Śmieszek

Czytaj więcej: Maxxis Ignitor 29x2.1

Bontrager XDX 29x2.1"

TESTY
Opony i dętki
07/12/2009

bontrager xdx5

Tym razem pod nóż, a raczej nogę testującą wpadł komplet opon znanego, wręcz kultowego dla niektórych producenta części rowerowych – Keitha Bontragera. Testowany model to BONTRAGER XDX TUBELESS READY 29X21 (622X53).

Michał Śmieszek

 

Czytaj więcej: Bontrager XDX 29x2.1"

Krzywy Ritchey WCS, czyli jak poprawić ergonomię

TESTY
Osprzęt
23/11/2009

fot 2 na rozwiniecie

Pamiętam jak dziś swoją pierwszą jazdę na 29'' kołach. Jedną z myśli, która nieustannie kołatała mi w głowie było „ za wysoko ta kierownica, za wysoko”. Usunięcie podkładek dystansowych pod mostkiem tylko trochę poprawiło moją pozycję. I tak zaczęły się moje poszukiwania kierownicy idealnej.

 

Tadeusz Pietrzak

Czytaj więcej: Krzywy Ritchey WCS, czyli jak poprawić ergonomię

Strona 32 z 33

  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
baner rocdaylogo bikeman5 trezado240tygu 240
 

Test karbonowych obręczy NEXTIE Premium 29”

nextie 1

Kiedy mamy już wypasiony rower, jeden albo kilka, z karbonową ramą i pełną grupą XTR’a, wówczas przychodzi taki moment, kiedy to zastanawiamy się, co by tu jeszcze lepszego upchnąć? Eureka - nowe, karbonowe koła, to będzie czad. Lepsze rafki to często końcowy element rowerowej układanki, który albo odpuszczamy, albo zostawiamy na lepsze czasy.

Bartosz Bidas

Czytaj więcej: Test karbonowych obręczy NEXTIE Premium 29”

 

NAPISZ DO NAS

KRS: 0000475626

Kontakt z redakcją:
     
info@team29er.pl
logofooter

Ryszard Biniek: r.biniek@team29er.pl
 
Tadeusz Pietrzak: t.pietrzak@team29er.pl
 
Michał Śmieszek: m.smieszek@team29er.pl
 
Artur Drzymkowski: a.drzymkowski@team29er.pl
 
Bartosz Bidas: b.bidas@team29er.pl
 
Maciej Paterak: m.paterak@team29er.pl
 
 

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.

Ok Odmawiam
Dalsze informacje