bronson

Jakiś czas temu prezentowane były zupełnie nowe, wyścigowe Strykery ze stajni WTB ubrane w nieznane jak dotąd opony, oczywiście tej samej firmy. Słuszny balon i terenowy protektor przykuwały uwagę niemniej, niż prezentowane koła. O czym mowa? Zobaczcie sami

Mateusz Nabiałczyk

WTB Bronson 29x2.2 to kolejna pozycja w kolekcji opon 29er niekwestionowanego pioniera gum w ‘jedynym słusznym rozmiarze’.  Bronkowi trzeba oddać to, że ani jego szerokość, ani deklarowana waga 700 gram nie odbiegają od rzeczywistych parametrów. Bieżnik nie jest ani typową jodełką, ani też równomiernie rozłożoną kostką, mimo wszystko widziałbym go na przodzie. Co prawda spora masa będzie dyskwalifikowała laczka w ściganckich kręgach, ale nie po to stworzono ten model. Z pewnością uznanie zyska wśród turystów, którzy nie stronią od górskich kamieni.

2011_bronson29_web2

bronson

Niepodważalną wadą jest natomiast brak wariantu współpracującego z systemami bezdętkowymi (TCS) tym bardziej, że takowy występuje w rozmiarze 26”. Producent fakt ten tłumaczy oficjalnym brakiem zestawów konwersyjnych pod koła 29” przy czym między wierszami wplata stwierdzenie, że niedługo się to zmieni. Czyżby WTB szykowało miłą niespodziankę?

 

bronson

Jakiś czas temu prezentowane były zupełnie nowe, wyścigowe Strykery ze stajni WTB ubrane w nieznane jak dotąd opony, oczywiście tej samej firmy. Słuszny balon i terenowy protektor przykuwały uwagę niemniej, niż prezentowane koła. O czym mowa? Zobaczcie sami

Mateusz Nabiałczyk

WTB Bronson 29x2.2 to kolejna pozycja w kolekcji opon 29er niekwestionowanego pioniera gum w ‘jedynym słusznym rozmiarze’.  Bronkowi trzeba oddać to, że ani jego szerokość, ani deklarowana waga 700 gram nie odbiegają od rzeczywistych parametrów. Bieżnik nie jest ani typową jodełką, ani też równomiernie rozłożoną kostką, mimo wszystko widziałbym go na przodzie. Co prawda spora masa będzie dyskwalifikowała laczka w ściganckich kręgach, ale nie po to stworzono ten model. Z pewnością uznanie zyska wśród turystów, którzy nie stronią od górskich kamieni.

Niepodważalną wadą jest natomiast brak wariantu współpracującego z systemami bezdętkowymi (TCS) tym bardziej, że takowy występuje w rozmiarze 26”. Producent fakt ten tłumaczy oficjalnym brakiem zestawów konwersyjnych pod koła 29” przy czym między wierszami wplata stwierdzenie, że niedługo się to zmieni. Czyżby WTB szykowało miłą niespodziankę?

Jakiś czas temu prezentowane były zupełnie nowe, wyścigowe Strykery ze stajni WTB ubrane w nieznane jak dotąd opony, oczywiście tej samej firmy. Słuszny balon i terenowy protektor przykuwały uwagę niemniej, niż prezentowane koła. O czym mowa? Zobaczcie sami

Mateusz Nabiałczyk

WTB Bronson 29x2.2 to kolejna pozycja w kolekcji opon 29er niekwestionowanego pioniera gum w ‘jedynym słusznym rozmiarze’.  Bronkowi trzeba oddać to, że ani jego szerokość, ani deklarowana waga 700 gram nie odbiegają od rzeczywistych parametrów. Bieżnik nie jest ani typową jodełką, ani też równomiernie rozłożoną kostką, mimo wszystko widziałbym go na przodzie. Co prawda spora masa będzie dyskwalifikowała laczka w ściganckich kręgach, ale nie po to stworzono ten model. Z pewnością uznanie zyska wśród turystów, którzy nie stronią od górskich kamieni.

Niepodważalną wadą jest natomiast brak wariantu współpracującego z systemami bezdętkowymi (TCS) tym bardziej, że takowy występuje w rozmiarze 26”. Producent fakt ten tłumaczy oficjalnym brakiem zestawów konwersyjnych pod koła 29” przy czym między wierszami wplata stwierdzenie, że niedługo się to zmieni. Czyżby WTB szykowało miłą niespodziankę?